نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2729
-
الف
+

نخستین سریال کرونایی تلویزیون ایران را برادران فلمساز افغانستانی می سازند

«برادران محمودی» سریالی با مضمون ویروس کرونا می سازند.

به گزارش آی فیلم 2، «برادران محمودی» سینماگران افغانستانی مقیم ایران، سریالی با مضمون ویروس کرونا می سازند.

با آغاز شــیوع ویروس کرونا در جهان و تاثیراتی که بر زندگی و رفتارهای اجتماعی تمامی ســاکنان کره زمین گذاشته، ایده نوشتن برای ســاخت این سریال، از حوت(اسفند) سال گذشته، توسط برادران محمودی آغاز شد.

فضای این سریال با عنوان «همدل» که در دوران شــیوع ویروس کرونا روی می دهد، روایت سه قصه موازی مربوط به یک پرســتار، پسر یک تاجر و یک گروه جوان محقق است که خط ســیر داستانی مربوط به کرونا را دنبال می کند.

این سریال بیشتر در فضای شفاخانه جریان دارد و کرکترها بر اثر اتفاقاتی وارد فضای شفاخانه می شوند، زاویه نگاهشــان به مسائل تغییر می کند و رویدادها را از دریچه دیگری می بینند که این مســاله منجر به تغییراتی در تصمیمــات آنها برای انتخاب مسیر زندگیشان می شود.

به گفته مدیر گروه فلم و ســریال مرکز سیمافیلم «همدل» سعی کرده است تا بخشی از فداکاری های پرسونل صحی را طی ماه های اخیر به تصویر درآورد.

ملک محمدی می گوید همدلی مردم برای کمک به نیازمندان در دوران کرونا، دادن مهلت بیشتر مالکان به مستاجران برای پرداخت اجاره بها و هر آنچه که در چندماه گذشته از همدلی عاشــقانه مردم دیدیم، انگیزه گروه را برای ســاخت ســریالی با این محتوا و مضمون دوچندان کرد.

ایسنا نوشت: قرار اســت سریال همدل در ۱۵ قسمت تولید شود و به زودی بازیگران آن معرفی خواهند شد.

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر